مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 07:412019-10-07بين الملل

هشدار کردها درباره خطر بازگشت داعش به اردوگاه الهول در صورت حمله ترکیه


کانتون کردها در شمال و شرق سوریه نسبت به خطرات بازگشت داعش به ویژه به اردوگاه آوارگان الهول در صورت انجام عملیات نظامی ترکیه در شرق فرات هشدار داد.

- هشدار کردها درباره خطر بازگشت داعش به اردوگاه "الهول" در صورت حمله ترکیه اردوگاه الهول کانتون کردها در شمال و شرق سوریه نسبت به خطرات بازگشت داعش به ویژه به اردوگاه آوارگان "الهول" در صورت انجام عملیات نظامی ترکیه در شرق فرات هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، کانتون کردها در شمال و شرق سوریه در بیانیه ای اعلام کرد، مناطق تحت سیطره کردها در دوره پیروزی های نظامی علیه گروه تروریستی داعش شاهد بزرگترین و خطرناک ترین موج مهاجرت و آوارگی بوده است، که آخرین آن درگیری الباغوز بود که نقطه عطف معادله بحران سوریه و خاورمیانه به شمار می آید.

در این بیانیه همچنین آمده است: به دنبال این مسئله هزاران نیروی مبارز و اعضای خانواده های آنها خود را به منظور اسکان دادنشان در اردوگاه الهول به نیروهای سوریه دموکراتیک تسلیم کردند که این اردوگاه یکی از بزرگترین اردوگاه ها در خاورمیانه و خطرناک ترین آن در جهان به شمار می آید، به طوری که طبق آخرین آمارهای رسمی در اردوگاه الهول 71 هزار و 658 آواره و پناهجو دارای تابعیت بیش از شش کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کردها درباره خطر بازگشت داعش به اردوگاه الهول در صورت حمله ترکیه

هشدار کردها درباره خطر بازگشت داعش به اردوگاه الهول در صورت حمله ترکیه