مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 07:412019-10-07بين الملل

انصارالله: خبری از جایزه به بن سلمان نیست


یک منبع مطلع از تماس های جاری درباره آتش بس در یمن تاکید کرد، با توجه به فضای ناشی از توافقنامه سوئد و آتش بس الحدیده در پی قتل جمال خاشقجی و نیز بعد از دو حمله به تاسیسات آرامکو و عملیات نجران عربستان به دنبال خرید زمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، به گفته این منبع، آتش بس در نظر انصارالله کالایی برای بازاریابی نیست.

انصارالله تاکید می کند، یا توقف حملات و برداشتن محاصره یا ناگزیر خواهد شد گام هایی برای ملزم کردن طرف مقابل جهت حرکت در مسیر راه حل فراگیر بردارد.

این منبع مطلع به تماس ها در امور یمن اعلام کرد، طرف سعودی صحبت های زیادی درباره آتش بس و قبول طرح صلح شورای عالی سیاسی یمن مطرح می کند در واقع حرف زیاد زده می شود اما از عمل خبری نیست.

این منبع مطلع می گوید، تبادل ابتکارعمل ها صورت گرفته و تغییر عملی تنها محدود به این است که آمریکا و عربستان تصمیم گرفتند مستقیما با حوثی ها و نه از طریق واسطه مذاکره کنند.

وی تصریح کرد: قربانی اول این میانجی گری ها تیم دولت مستعفی یعنی دولت عبدربه منصور هادی یا گروه امارات بود.

به گفته این منبع، این تغییر رویکرد ریاض به دلیل فشارهای جهانی است که بعد از حمله به تاسیسات آرامکو شدت یافت و بعد از آن عملیات نصر من الله اعلام شد، از این رو غربی ها میزان سردرگمی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: خبری از جایزه به بن سلمان نیست

انصارالله: خبری از جایزه به بن سلمان نیست