مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 07:322019-10-07فرهنگي

تولید 8 سریال و 5 مسابقه جدید در شبکه دو


محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما ضمن معرفی مجموعه های نمایشی، مسابقات و تازه های این شبکه در ایام پیش رو، از دست پُر شبکه دو در حیطه پخش و تولید سریال های متنوع سخن گفت که تولید هشت سریال جدید از جمله این تدارکات است.

- همه چیز درباره سریال های در دست تولید شبکه دو به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به روابط عمومی شبکه دو، جعفری جلوه ضمن اظهار این مطلب که تلاش برای ارتقای کیفیت برنامه ها، تنوع بیشتر و جذابیت های افزون تر به طور خاص در این مقطع مد نظر بوده و مجدانه در حال انجام است، گفت: پس از دوران سختی که برای ساماندهی عرصه فعالیت های نمایشی و سریال سازی در شبکه دو سپری شد به همتی که از نیمه دوم سال گذشته به عمل آمد آثار بسیار خوبی در مرحله تولید و سریال های متعدد دیگری در مرحله نگارش و پیش تولید قرار دارند.

مدیر شبکه دو سیما پیرامون سریالی که از ابتدای ماه ربیع الاول یعنی از 11 آبان پخش آن آغاز خواهد شد؛ توضیح داد: سریال از سرنوشت این روزها مراحل پایانی تولید خود را سپری می کند.

این سریال در 50 قسمت به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی مشترک علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان یکی از تدارکات گروه فیلم و سریال این شبکه است.

وی افزود: کامیون سریال نوروزی در حال تولید این شبکه نیز در 30 قسمت از آغاز نوروز 99 پخش خواهد شد و تا ماه مبارک رمض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 8 سریال و 5 مسابقه جدید در شبکه دو

تولید 8 سریال و 5 مسابقه جدید در شبکه دو