مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 06:032019-10-07پزشكي

انجام خدمات بیماریابی و غربالگری به زائرین پاکستانی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان گفت: یکی از افتخارات استان سیستان بلوچستان میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است که از هفتم مهرماه تاکنون بیش از 11 هزار نفر زائر پاکستانی وارد زائر سرای امام .

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان گفت: یکی از افتخارات استان سیستان بلوچستان میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است که از هفتم مهرماه تاکنون بیش از 11 هزار نفر زائر پاکستانی وارد زائر سرای امام رضا(ع) شدند و بیش از هزار و صد نفر از آنها خدمات پزشکی دریافت و مورد بیماریابی و غربالگری قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر طباطبایی افزود: بیماریابی، واکسیناسیون، سم پاشی، گند زدایی محل های اسکان، نظارت بر کلر زنی آب و مواد غذایی توزیع شده و نظارت بر جمع آوری و دفع صحیح پسماندها، و ویزیت پزشک و دندانپزشک از جمله اقدامات بهداشتی است که در زائر سرای امام رضا به زوار پاکستانی ارائه می شود.

وی بیان کرد: کتابچه هایی به دو زبان فارسی و اردو با موضوع راهنمای سفر سالم برای زائرین اربعین حسینی تهیه شده و توسط داوطلبین سلامت جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام خدمات بیماریابی و غربالگری به زائرین پاکستانی

انجام خدمات بیماریابی و غربالگری به زائرین پاکستانی