مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 05:462019-10-07سياسي

عامل فروپاشی شوروی برای ایران چه خوابی دیده است؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا فقیهی راد؛* جفری ساکس تئورسین مکتب شوک درمانی، همکار و مشاور ویژه جورج سوروس، پدر انقلاب های رنگی در جهان، - با وجود سابقه تاریک جفری ساکس در نابودی اقتصاد های کشور های مختلف، وزارت علوم بر چه اساسی او را به عنوان سخنران ویژه برای یک همایش داخلی دعوت می کند؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا فقیهی راد؛* جفری ساکس تئورسین مکتب شوک درمانی، همکار و مشاور ویژه جورج سوروس، پدر انقلاب های رنگی در جهان، در خردادماه 95 با عنوان مشاور ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور آرمان های توسعه پایدار وارد ایران شد و با معصومه ابتکار و سید عباس عراقچی دیدار کرد و در دانشگاه امیرکبیر هم سخنرانی با موضوع دستور 2030 و اهدف توسعه پایدار انجام داد، که البته با واکنش های انتقادی کارشناسان و دانشجویان انقلابی همراه بود.

دستور کار توسعه پایدار 2030 که جفری ساکس در ایران ارائه کرد، شامل 17 سند می شود، که سند 2030 یونسکو برای آموزش و پرورش و توافقنامه اقلیمی پاریس را نیز شامل می شود.

حالا مجددا قرار است جفری ساکس به عنوان مهمان ویژه در کنفرانس اقتصاد جهانی و تحریم ها به میزبانی مرکز مطالعات و همکاری های علمی وزارت علوم سخنرانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل فروپاشی شوروی برای ایران چه خوابی دیده است؟

عامل فروپاشی شوروی برای ایران چه خوابی دیده است؟