مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 05:392019-10-07اجتماعي

پنج ساله ای که هر سال زائر اربعین است


روایت قدم زدن در قافله عاشقی زمانی شنیدنی می شود که کودکان و خردسالان هم پا در مسیر دلدادگی می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرنگار موکب رسانه ای فجر سمنان، همزمان با نواخته شدن آهنگ حرکت به وقت اربعین، زائران اعزامی رأس ساعت مقرر مقابل درب مقر اصلی موکب حاضر و با بدرقه خانواده ها راهی این سفر معنوی شدند؛ شوق زیارت، در نگاه تک تک این زائران هویدا بود برخی زائر اولی بودند و برخی هم برای چندمی ن بار این سفر را تجربه می کردند.

از ابتدای حرکت اتوبوس، خانواده ای که با دو فرزند خردسالشان در این کاروان حاضر شدند؛ نظرم را به خود جلب کردند؛ شیرین زبانی های زائر کوچکی که ادب در کلامش موج می زد؛ بهانه ای برای گشودن باب این گفت وگو شد.

زائر خردسال گویا می دانست این راه دور و دراز، پایان زیبایی دارد ؛ هدف شیرینی که سختی مسافت طولانی راه را هم از یاد، می برد بنابراین وقتی از او پرسیدم خسته شدی ؟ در پاسخم گفت: هنوز تا کربلا راه زیاد است اما این سفر، خستگی ندارد! نامش حسین بود و پنج ساله و پنج سال متوالی به همراه پدر و مادرش زائر پیاده اباعبدالله بودند البته امسال عمار هشت ماهه هم که کوچکترین عضو این خانواده بود به جمع خانواده پیوست و اربعینی شد؛ از گریه ها و بی قراری های ممتدش فهمیدم خسته و کلافه است ؛ البته صبر و حوصله مادرش در آرام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج ساله ای که هر سال زائر اربعین است

پنج ساله ای که هر سال زائر اربعین است