مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 03:002019-10-06اقتصادي

حقوق دلاری مدیر نفتی تا 800 میلیون! / نفت سر سفره نزدیکان زنگنه


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ چندی پیش امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در یکی از برنامه های تلویزیونی مدعی شد که برخی کارکنان وزارت نفت به دلار حقوق می گیرند و توجیه وزارت نفت برای این مسئله این است که در شرایط تحریم .

- حقوق دلاری مدیر نفتی تا 800 میلیون! / نفت سر سفره نزدیکان زنگنه مدیرعامل شرکت نیکو از شاگردان زنگنه در دانشگاه، در حالی که در تهران به سر می برده، حقوق لوزان سوییس را به میزان ماهی 15 تا 16 هزار فرانک معادل رقمی حدود 800 میلیون تومان دریافت می کرده است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ چندی پیش امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در یکی از برنامه های تلویزیونی مدعی شد که برخی کارکنان وزارت نفت به دلار حقوق می گیرند و توجیه وزارت نفت برای این مسئله این است که در شرایط تحریم نیرو های نفتی باید انگیزه کافی برای تلاش داشته باشند!وزارت نفت در واکنشی احساسی مدعی شد این اخبار تماما کذب است؛ در حالی که سوابق برخی از نزدیکان بیژن زنگنه وزیر نفت گویای قصه دیگری است.

شاگرد دهه شصتی وزیر و حقوق نجومی!علی اکبر پورابراهیمی، متولد 1366 از شاگردان دانشگاهی وزیر نفت است که با وی به نفت آمد و بدون یک روز تجربه مدیریتی و حتی کارشناسی در تاریخ 21 خرداد 1397 به مدیریت شرکت نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دلاری مدیر نفتی تا 800 میلیون! / نفت سر سفره نزدیکان زنگنه

حقوق دلاری مدیر نفتی تا 800 میلیون! / نفت سر سفره نزدیکان زنگنه