مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 17:322019-10-06بين الملل

با وجود انتقادات، وزیر کشور فرانسه از استعفا خودداری کرد


با وجود انتقادات شکل گرفته بعد از حمله اخیر یک کارمند شاغل در اداره پلیس پاریس، وزیر کشور فرانسه گفت از سمتش کناره گیری نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال حمله مرگبار هفته گذشته یک کارمند شاغل در اداره پلیس فرانسه به چهار پلیس دیگر در پاریس، اینک وزیر کشور فرانسه با موجی از انتقادها و تقاضا برای استعفا مواجه شده است.

   به نوشته خبرگزاری   میشل ایچ 45 ساله، متخصص فناوری اطلاعات بوده و نشانه های اولیه از حمایت وی از گروه های افراط گرا حکایت دارد.

  به نوشته رویترز، وزیر کشور فرانسه یکشنبه به شبکه تلویزیونی اف-1 در این زمینه گفت: بدیهی است که قصوری رخ داده، زیرا سه مرد و یک زن کشته شدند.

برخی از همکاران میشل گفته اند که وی در سال 2015 حمله اسلامگرایان به دفتر هفته نامه فکاهی چارلی ابدو که طی آن 12 نفر کشته شدند را جشن گرفت.

وزیر کشور فرانسه در این مورد گفت: اگر در آن زمان تحقیقات عمیق تر و مؤثرتری وجود داشت می توانستیم از این وضعیت اجتناب کنیم.

کاستنر سال گذشته از سوی امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به سمت وزیر کشور منصوب شد.

برخی سیاستمداران مخالف دولت فرانسه بلافاصله پس از وقوع این قتل دولت را متهم کردند که اهمیت کمی به سرنخ های موجود در این زمینه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود انتقادات، وزیر کشور فرانسه از استعفا خودداری کرد

با وجود انتقادات، وزیر کشور فرانسه از استعفا خودداری کرد