مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-06اقتصادي

توقف روند مهاجرت از روستا به شهر در استان قزوین


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ملاک ما برای ارائه آمار در خصوص وضعیت مهاجرت از روستا به شهر، سرشماری های انجام شده است با این حال آنچه می توان اعلام کرد این است که روند مهاجرت از روستا به شهر در استان قزوین متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیر امور عشایری استان قزوین به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران قزوین برگزار شد.

اکرم نجفی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، در این نشست با بیان اینکه هم زمان با روز ملی روستا 106 پروژه روستایی و عشایری در سطح استان بهره برداری می شود، اظهار کرد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین دبیرخانه دومین جشنواره روستا، زندگی با موضوع عکاسی از طبیعت روستایی از فردا تا 15 آذرماه سال جاری فعال شده و آماده پذیرش عکس های هنرمندان در این حوزه است.

نجفی تصریح کرد: در همایش ملی روز روستا که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می شود، قرار است پنج استان از جمله استان قزوین طرح های خود را به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی و افتتاح کنند از این رو مجموعه آموزشی و ورزشی روستای ابراهیم آباد با مشارکت یک خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روند مهاجرت از روستا به شهر در استان قزوین

توقف روند مهاجرت از روستا به شهر در استان قزوین