مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 08:492019-10-06سياسي

آذربایجان شرقی دارای امنیت مطلوبی نسبت به سایر نقاط کشور است


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با توجه به فرهنگ و دینداری مردم استان در حوزه امنیت، وضعیت بهتری نسبت به سایر نقاط کشور داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین عبدی در جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این که امنیت پیش زمینه تمام فعالیت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی که بیش ترین نقش را در این زمینه بر عهده دارد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت در استان، اظهار کرد: در بخش انتظام بخشی با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه هستیم.

وی افزود: بسیاری از موفقیت ها را با مشارکت مردم کسب کرده ایم.

سردار عبدی با اشاره به آمار تلفات جاده ای استان، گفت: با وجود این که نسبت به سال های گذشته با کاهش آمار تلفات جاده ای مواجه هستیم اما همین تعداد کشته، مجروح و معلولی که داریم هم بسیار بالاست.

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی شهرداری تبریز در گسترش کنترل الکترونیکی معابر شهری، گفت: با وجود تمام پیشرفت هایی که اتفاق افتاده هنوز با کمبود جدی در این حوزه مواجه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه با درخواست از اعضای شورای شهر برای تلاش در جهت فرهنگ سازی رانندگی صحیح، گفت: اعضای شورای شهر در این خصوص از ظرفیت اجتماعی بالایی برخوردارند که باید از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی دارای امنیت مطلوبی نسبت به سایر نقاط کشور است

آذربایجان شرقی دارای امنیت مطلوبی نسبت به سایر نقاط کشور است