مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 08:492019-10-06سياسي

اعتراض نژاد بهرام به خرج شدن عوارض کسر پارکینگ در محل دیگری


عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص صرف شدن مبالغ حاصل از ردیف عوارض کسر پارکینگ در مصارف دیگری به جز ساخت پارکینگ های محله ای، اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا نژاد بهرام در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که گزارشات دریافتی از میزان تحقق درآمد در 5 ماه نخست سال جاری شهرداری تهران نشان می دهد که تا پایان مرداد ماه مبلغ 233 میلیارد تومان از محل عوارض کسر پارکینگ درآمد محقق شده است اظهار کرد: این رقم تقریبا 8 برابر رقم پیش بینی شده از این محل در بودجه مصوب سال جاری تا پایان مرداد ماه است.

وی ادامه داد: این در حالی است که درآمد مذکور از جمله ناپایدارترین و مخرب ترین ردیف های درآمدی شهرداری تهران است و در طول سال های 80 تا 98 بیش از 50 هزار کسری پارکینگ در محلات پایتخت ایجاد شده که تاثیر مستقیم بر نزول کیفیت زندگی داشته است.

وی با بیان این که با توجه به تحقق 8 برابر مازاد مبلغ مصوب در طول 5 ماه نخست سال جاری، این نگرانی جدی ایجاد می شود که شهرداری های مناطق بدون توجه به مصوبه شورا و شروط 5 گانه آن اقدام می کنند افزود: مصوبه بهمن ماه سال گذشته شورا صرفا اخذ عوارض از محل کسری پارکینگ را برای پارسل های که مشمول دلایل فنی 5 گانه قید شده در همان مصوبه باشند مجاز می شمارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نژاد بهرام به خرج شدن عوارض کسر پارکینگ در محل دیگری

اعتراض نژاد بهرام به خرج شدن عوارض کسر پارکینگ در محل دیگری