مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 06:272019-10-06سياسي

جوانی که تحریم و سرطان را با هم دور زده بشناسید


تا دلتان بخواهد در این کشور جوان خلاق و پژوهشگر داریم که کافی است عرصه ای به عنوان خلا به او معرفی شود ولی کم هم نداریم از قوانین دست و پا گیر و مسؤولانی که اعتقادی به این جوانان ندارند.

- مجله فارس پلاس اصفهان، محمدحسین کیانی: شاید هیچ کسی بهتر از پیامبر گرامی اسلام اراده و انگیزه علم آموزی ایرانیان را بهتر نشناخته است که 1400 سال پیش در حدیثی گرانبها فرمودند علم اگر در چین هم باشد مردمانی از پارس به دنبال آن می روند.

اکنون جوان ایرانی با فتح بسیاری از قله های علمی بر این موضوع صحه گذاشته است و ثابت کرده هرکجا نیاز باشد، بدون توجه به هیچ مانعی مسیرش را طی کند؛ می خواهد عملیات پیچیده و غرورآفرین اچ سه در زمان جنگ تحمیلی باشد یا ساخت دستگاهی فوق پیشرفته برای درمان سرطان! گوشه و کنار این کشور پر است از گروه های فعال علمی که در حوزه های مختلف در حال تحقیق و پژوهش هستند و هرکدامشان به دنبال حل گره ای از مردم؛ و حرف هایی برای گفتن دارند و ای کاش گوشی شنواتر برای شنیدن حرف هایشان بود.

جوانی که توان زدن پهپاد فوق پیشرفته را دارد، قطعا توان ساخت خودرو هم دارد اگر از آن درصد اندکی که پیشرفت علمی خود را در خارج از کشور انتخاب می کنند، بگذریم جامعه علمی و دانشگاهی کشور این توانایی را دارد تا در هر حوزه ای که کشور به آن نیاز دارد با خلق اید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی که تحریم و سرطان را با هم دور زده بشناسید

جوانی که تحریم و سرطان را با هم دور زده بشناسید