مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 05:462019-10-06حوادث

باند جعل نتایج آزمون خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری منهدم شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند جعل نتایج آزمون خودروهای سنگین در یکی از مراکز معاینه فنی شهرکرد و دستگیری 5 نفر متهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یزدان حق پرست در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از مراکز معاینه فنی شهرکرد برای خودروهای سنگین معاینه فنی جعلی صادر می کنند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان در ادامه افزود: پس از هماهنگی قضایی و بازجویی از مدیر مرکز معاینه فنی مورد نظر و استعلام از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و بررسی سوابق موجود، تعداد 37 مورد جعل نتایج آزمون معاینه فنی خودروهای سنگین و تعداد 5 نفر در این رابطه شناسایی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با هماهنگی مقام قضایی احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند که با توجه به اسناد و مدارک موجود، به انجام تخلف انتسابی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، افزود: برخورد با قانون شکنان و مجرمان همانند قبل در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار دارد و پلیس با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل نتایج آزمون خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری منهدم شد

باند جعل نتایج آزمون خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری منهدم شد