مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 19:102019-10-05اجتماعي

گلایه خیرین از تغییر نام و کاربری برخی از مدارس خیّرساز


مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تغییر نام و کاربری برخی از مدارس خیرساز که در چند منطقه صورت گرفته باعث ناراحتی خیرین شده است که درخواست پیگیری آن را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با قدردانی از همراهی و زحمات وزارت آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی، اظهار کرد: از اینکه در مدرسه سازی خدمتگزار هستیم، افتخار می کنیم و تمام تلاش خود را در این مسیر انجام خواهیم داد و امیدوارم با مشارکت خیرین، مشکل مدرسه سازی کشور در چند سال آینده کاملاً برطرف شود.

وی با بیان اینکه200 نقطه استان سیستان و بلوچستان نیاز به مدرسه سازی دارد، گفت: در تفاهمی که بین وزارت آموزش و پرورش، استانداری و خیرین مدرسه ساز منعقد شده است، امیدواریم این مشکل برطرف خواهد شود.

قفلی تأکید کرد: درخواست داریم در تمامی استان ها این نقاط شناسایی شود تا در اسرع وقت برای رفع مشکلات مدرسه سازی و کمبود فضای آموزشی اقدام کنیم چراکه هیأت مدیره ای قوی داریم که برای حل مشکلات می تواند بسیار کمک کنند.

در ادامه این نشست محمد جمالزاده نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: خیرین انسان های وارسته، مخلص و ایثارگری هستند که برگزیدگان خداوند هستند و هر جا قدم می گذارند عمران، آبادی و نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه خیرین از تغییر نام و کاربری برخی از مدارس خیّرساز

گلایه خیرین از تغییر نام و کاربری برخی از مدارس خیّرساز