مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 11:402019-10-05فرهنگي

رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب «روزگار محجوب»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر های تجسمی، مراسم رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب روزگار محجوب ، - رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب روزگار محجوب مراسم رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب روزگار محجوب ، عصر جمعه 12 مهر با حضور هادی مظفری مدیر کل هنر های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر های تجسمی، مراسم رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب روزگار محجوب ، عصر جمعه 12 مهرماه در خانه محجوبی ها برگزار شد.

تندیس حسین محجوبی توسط علیرضا آسانلو هنرمند مجسمه ساز خلق شده بود و کتاب روزگار محجوب به کوشش امیر سقراطی نگارش شده است.

کتاب روزگار محجوب شامل روز شمار زندگی حسین محجوبی و مجموعه مقالات این هنرمند است که در 128 صفحه منتشر شده، امیر سقراطی هنرمند و پژوهشگر هنری کار پژوهش و تدوین این کتاب را انجام داده و مدیر اجرایی آن نیز برعهده سعید محجوبی بوده است.

علیرضا آسانلو در این مراسم، تندیسی از حسین محجوبی را رونمایی کرد که این اثر هنری از جنس برنزی با حال و هوا و میمیک و دست محجوبی همگام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب «روزگار محجوب»

رونمایی از تندیس حسین محجوبی و جشن امضای کتاب «روزگار محجوب»