مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 11:222019-10-05اجتماعي

مدیریت زیست بومی راهکاری برای رسیدن به شرایط مطلوب تر تالاب امیرکلایه


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: مدیریت زیست بومی برنامه ای برای رسیدن به شرایط مطلوب تالاب امیرکلایه لاهیجان در آینده است.

- منصور سربازی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دومین کارگاه مدیریت زیست بومی تالاب امیر کلایه لاهیجان به مدت دو روز 14 و 15 مهرماه جاری در لاهیجان برگزار می شود، گفت: برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ها برنامه ای است که هدف آن مدیریت تالاب برای گذر از شرایط کنونی و رسیدن آن به شرایط مطلوب در آینده است.

وی با بیان اینکه این برنامه چارچوبی را برای تصمیم گیریهای مدیریتی و اقدامات اجرایی فراهم می کند و یک دستورالعمل تعهدآور است، افزود: فردا فرایند تدوین برنامه مدیریت به صورت مشارکتی با حضور سازمانهای مردم نهاد که تحت تاثیر این مدیریت هستند و برآن اثر می گذارند، برگزار خواهد شد.

سربازی، ادامه داد: وقتی گروه های ذینفع در تدوین برنامه نقش و مشارکت داشته باشند، نسبت به آنها احساس تعلق خواهند داشت و بنابراین موفقیت برنامه تضمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه را در دستور کار خود قرار داده است و مسئولیت اجرای آن را به مشاور محول کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت زیست بومی راهکاری برای رسیدن به شرایط مطلوب تر تالاب امیرکلایه

مدیریت زیست بومی راهکاری برای رسیدن به شرایط مطلوب تر تالاب امیرکلایه