مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 09:282019-10-05اقتصادي

بستن در چاه های نفت آرزویمان است/آمریکایی ها با آرزویمان تهدیدمان می کنند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز شمار بیمه شده فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان از مرز یک میلیون عبور کرده و حدود 100 هزار نفر از مواهب مستمری ها برخوردارند اظهار کرد: - باید با مشارکت و حمایت بهزیستی، کمیته امداد، وزارت بهداشت، جهاد کشاورزی و .

پوشش بیمه ای را در جامعه هدف گسترش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در گردهمایی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که در هتل قلب تهران برگزار شد با بیان اینکه بر اساس بندهای مختلف مندرج در قانون اساسی از جمله اصل سوم و دوازدهم، وظایف سنگینی داریم گفت: هرجا مشارکت و همراهی مردم بوده و حکومت اداره امور اقتصادی را به مردم داده و خودش نظارت کرده، کار توفنده شروع شده و رشد کرده است.

وی افزود: هرکجا عنصر مشارکت جویی را اعمال کردیم شاهد پیشرفت های خوبی بوده ایم.

برقراری و ایجاد یک ساختار اقتصادی عادلانه برای برخورداری برابر افراد از مواهب کشور، رفع فقر مطلق و از بین بردن تبعیض و محرومیت و توسعه بیمه از اصول مصرح قانون است و ایجاد شرایط بهتر برای زندگی در روستاها از وظایف ماست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فراهم شدن امکانات زیربنایی و زیرساختی در کشور بعد از انقلاب گفت: علیرغم فراهم آوری رشد امکانات زیرساختی، نسبت جمعیت 70 به 30 روستایی به شهری مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستن در چاه های نفت آرزویمان است/آمریکایی ها با آرزویمان تهدیدمان می کنند

بستن در چاه های نفت آرزویمان است/آمریکایی ها با آرزویمان تهدیدمان می کنند