مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 09:182019-10-05سياسي

کشف اختلاس 4.5 میلیارد تومانی توسط پلیس مازندران


فرمانده انتظامی مازندران از کشف اختلاس 4.

5 میلیارد تومانی در سطح استان خبر داد و گفت: پرونده جرائم اقتصادی برای این افراد تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمود میرفیضی پیش از ظهر امروز در مراسم هفته نیروی انتظامی با حضور مسؤولان اجرایی استان مازندران، اظهار کرد: قدرت اقتدار پلیس زمانی مشخص می شود که مردم عادی و بدنه جامعه از خدمات و اقدامات انجام شده این نیرو لذت برده و هنجارشکنان از تحرکات پلیس در ترس و هراس باشند.

وی با اعلام اینکه کارکردهای پلیس متناسب با زمان و نیازمندی های جامعه تغییر می کند، افزود: از آنجایی که امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، پلیس برای به روز کردن خدمات خود به صورت جدی تلاش می کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح استان در ماموریت های مختلف، خاطرنشان کرد: اجرای طرح تعطیلات نوروزی، طرح سالم سازی دریا و اجرای طرح تابستانه از اقدامات انجام شده این نیرو در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به کشف بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در 6 ماهه اول سال، اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس مازندران در سال جاری 21 درصد رشد داشته است.

میرفیضی با اشاره به تغییر رویکرد جرائم از کشف 82 درصد جرائم توسط پلیس فتا استان خبر داد و گفت: با توجه به  طرح ممنوعیت برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اختلاس 4.5 میلیارد تومانی توسط پلیس مازندران

کشف اختلاس 4.5 میلیارد تومانی توسط پلیس مازندران