مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 08:272019-10-05اقتصادي

امضای دو تفاهم نامه کشوری برای حمایت از تعاونی های دانش بنیان


معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: دو تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین صندوق حمایت از تحقیقات توسعه صنایع پیشرفته در کشور در راستای حمایت از شرکت های تعاونی دانش بنیان منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد جعفر کبیری معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشست با حوزه تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: رویکردی که ما باید دنبال کنیم حمایت از تعاونی هاست؛ زیرا حمایت از بخش تعاون به افزایش انعطاف پذیری اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

کبیری با اشاره به تحریم های ظالمانه اعمال شده از سوی دشمنان گفت: در شرایطی که کشور با محدودیت ها وتحریم های سنگین وبی سابقه اقتصادی روبرو شده قطعا از بخش تعاون با ظرفیت های فراوان می توان به درستی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های تعاونی ها زمانی فعال می شود که دو رویکرد توسعه شفافیت و نوآوری به شکل جدی در کشور دنبال شود چرا که توسعه شفافیت لازمه بهره وری سیستم اداری کشور است.

کبیری ادامه داد: در بحث توسعه شفافیت کارهای خوبی صورت گرفته و در این راستا سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون برای اولین بار در کشور طراحی گردیده که محوریت آن نظام خود کنترلی هوشمند توسط اعضا بر روی فعالیت های هیات مدیره و مدیران عامل است و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای دو تفاهم نامه کشوری برای حمایت از تعاونی های دانش بنیان

امضای دو تفاهم نامه کشوری برای حمایت از تعاونی های دانش بنیان