مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 07:452019-10-05سياسي

«دوشنبه» پایتخت گردشگری کشورهای عضو «اکو» تا سال 2021


وزرای گردشگری 7 کشور عضو «اکو» از انتخاب «دوشنبه» به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی تا سال 2021 حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزرای گردشگری 7 کشور عضو اکو از انتخاب دوشنبه به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی تا سال 2021 حمایت کردند.

این تصمیم در جریان دور سوم نشست وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی در شهر خجند مرکز استان سغد تاجیکستان گرفته شد.

هادی سلیمان پور دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی در صحبت با رسانه ها با اعلام این خبر گفت: علاوه بر انتخاب پایتخت گردشگری اکو در این جلسه همچنین مسائل مربوط به ایجاد روادید واحد برای گردشگران خارجی در محدوده این سازمان برای یک سال مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیار مهم در زمینه گردشگری در منطقه اکو گفت: در این اجلاس اصول گردشگری پایدار به تصویب رسید و از این پس برنامه و طرح های مهمی بر اساس این اصول در کشورهای اکو شکل خواهد گرفت.

سلیمان پور یکی از این اصول را روادید واحد عنوان کرد و افزود: این مهم امکان می دهد گردشگر خارجی با دریافت یک روادید واحد حق حرکت راحت در محدوده تمام کشورهای عضو اکو را بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» پایتخت گردشگری کشورهای عضو «اکو» تا سال 2021

«دوشنبه» پایتخت گردشگری کشورهای عضو «اکو» تا سال 2021