مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 07:452019-10-05اقتصادي

مهدهای کودک؛ افزایش شهریه و کاهش خدمت


سال هاست که شهریه مهدهای کودک از ماراتن افزایش قیمت ها جا نمانده و همپا و گاهی جلوتر از سایر مراکز آموزشی باصطلاح غیرانتفاعی و حتی مراکز دانشگاهی غیردولتی روند صعودی را طی کرده است اما امسال کاهش کمی و کیفی خدمات تکمیل کننده افزایش شهریه شد.

- ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه تغییر سبک زندگی و اشتغال همزمان والدین یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر افزایش تمایل خانواده ها برای سپردن فرزندان قبل از سنین مدرسه به مهدهای کودک ها محسوب می شود، نبود نظارت سیستمی مناسب و کارآمد بر روند تعریف و ارائه خدمات و تعرفه های این خدمات، موجب سرگردانی و بروز مشکلاتی برای خانواده ها شده است.

بسیاری از مهدهای کودک شیراز امسال، علاوه بر افزایش سرسام آور قیمت تعرفه های خود، از کمیت و کیفیت خدمات نیز کاسته اند و این موجب اعتراض والدین شده است.

مکان جغرافیایی، وسعت فضا، امکانات تفریحی موجود و البته خدمات ویژه! از عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت شهریه توسط مدیران مهدهای کودک محسوب می شود، قیمت هایی که امسال موجب فشارهای مضاعف به والدین و حتی انصراف آنان از سپردن فرزندانشان به این مکان ها شده است که آسیب های مختلفی را به دنبال خواهد داشت.

نامتناسب بودن خدمات ارائه شده با شهریه دریافتی از والدین از جمله اعتراضی است که بعضی خانواده های شیرازی با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدهای کودک؛ افزایش شهریه و کاهش خدمت

مهدهای کودک؛ افزایش شهریه و کاهش خدمت