مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 07:122019-10-05اقتصادي

ارائه بیش از 60 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران زنجانی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از ابتدای سال 1397 به متقاضیان وام خوداشتغالی بیش از 60 میلیارد و 500 میلیون ریال ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اشتغال جامعه ایثارگری یکی از اولویت های بنیاد شهید به شمار می رود، اظهار داشت: تسهیلات وام خوداشتغالی در دو بخش اشتغال روستایی و شهری پرداخت می شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تقویت اشتغال و توانمندسازی ایثارگران از اهداف بنیاد شهید است، تصریح کرد: حمایت از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایجاد اشتغال علاوه بر رفع مشکلات این جامعه به رونق اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

وی درباره روند دریافت تسهیلات وام خوداشتغالی ایثارگران افزود: متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی ایثارگران می توانند با تشکیل پرونده در شهرستان محل پرونده درخواست خود را مبنی بر دریافت وام خوداشتغالی اعلام کنند.

کاظمی یادآور شد: مدارک متقاضیان پس از جمع آوری درخواست ها از شهرستان ها، به صندوق اشتغال ارسال می شود .

وی اضافه کرد: با بررسی و تایید مدارک توسط صندوق اشتغال، متقاضیان واجد شرایط برای دریافت وام خود اشتغالی به بانک های عامل معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 60 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران زنجانی

ارائه بیش از 60 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران زنجانی