مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 06:502019-10-05فرهنگي

نمایشگاه عکس های صنعتی و تبلیغاتی در خانه هنرمندان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس پنجمین دوره از جشنواره فیلم و عکس و فناوری و صنعتی (فردا)، - نمایشگاه عکس های صنعتی و تبلیغاتی پنجمین جشنواره فردا با روایت های متفاوتی از تولیدات ملی و صنعتی عصر جمعه 12 مهرماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس پنجمین دوره از جشنواره فیلم و عکس و فناوری و صنعتی (فردا)، عصر روز جمعه12 مهرماه باحضور هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی در خانه هنرمندان برگزار شد.

فریم هایی از تلاش صنعت گران، ماشین آلات صنعتی، صنایع معدن و ریلی و همچنین جاده ای و در بخش عکس های تبلیغاتی قاب هایی که بیشتر با محوریت محصولات غذایی بود، آثار منظوم گالری جشنواره فردا به شمار می آید.

در اولین روز از نمایشگاه عکاسی جشنواره فردا که بااستقبال هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی برگزار شد، علاوه بر چهره های مدیریتی و بازدیدکنندگان بین المللی، چهره های مطرح در حوزه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نیز حاضر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس های صنعتی و تبلیغاتی در خانه هنرمندان افتتاح شد

نمایشگاه عکس های صنعتی و تبلیغاتی در خانه هنرمندان افتتاح شد