مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 06:182019-10-05حوادث

از ازدواج رویایی تا رویارویی با ازدواج


بی شک یکی از زیباترین و دلچسب ترین حرف هایی که خیلی از افراد دوست دارند بشنوند، جمله با من ازدواج می کنی!؟ است، همین جمله ساده و کوتاه رویای بسیاری از دختران و پسران شده و گاها آنها را وارد دنیای متاهلی می کند.

- بی شک یکی از زیباترین و دلچسب ترین حرف هایی که خیلی از افراد دوست دارند بشنوند، جمله "با من ازدواج می کنی!؟" است، همین جمله ساده و کوتاه رویای بسیاری از دختران و پسران شده و گاها آنها را وارد دنیای متاهلی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ازدواج سنتی دیرینه و پیوندی آیینی است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می شود و به تشکیل خانواده می انجامد.

افراد با پذیرش و قبول یکدیگر زندگی مشترکشان را آغاز می کنند؛ اما همین زندگی مشترک گاهی خالی از دردسر نیست و باعث بروز برخی مشکلات می شود تا افراد مجرد با مشاهده زندگی متاهلین نسبت به ازدواج ترس و واهمه داشته باشند، تاحدی که تصمیم بگیرند مجرد بمانند.

مریم، 28 ساله که کارمند بانک است و با یک نگرش مثبت به ازدواج با مردی که 12 سال از او بزرگتر است تن داده به خبرنگار ایسنا می گوید: همسرم قبل از ازدواج با من یک ازدواج ناموفق داشته است و به دلیل اینکه دوست داشت تجربه پدر شدن را کسب کند مجددا اقدام به ازدواج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ازدواج رویایی تا رویارویی با ازدواج

از ازدواج رویایی تا رویارویی با ازدواج