مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 13:222019-10-04سياسي

بعیدی نژاد: پرداخت غرامت لندن به بانک ملت یک موفقیت حقوقی است


«حمید بعیدی نژاد» سفیر کشورمان در لندن از پرداخت غرامت لندن به بانک ملت خبر داد و آن را یک موفقیت حقوقی برای ایران خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن از پرداخت غرامت لندن به بانک ملت خبر داد.

وی روز جمعه در حساب توییتری خود نوشت: غرامت دولت انگلیس به بانک ملت که بر اساس رأی چهار ماه پیش دادگاه می باید به آن بانک پرداخت میشد، پرداخت شده است.

این غرامت بر مبنای رأی دادگاه بریتانیا و بعلت غیر قانونی بودن تحریمهایی میباشد که خزانه داری انگلیس از سال 2009 میلادی برای چند سال بر علیه بانک ملت اعمال کرده بود.

وی افزود: نتیجه دادگاه بریتانیا و الزام خزانه داری آن کشور به پرداخت غرامت به بانک ملت یک موفقیت مهم حقوقی برای ایران محسوب میشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بانک ملت که دولت 17 درصد در آن سهام دارد به دلیل اعمال تحریم دولت انگلیس علیه این بانک در سال 2009 از دولت این کشور به دادگاه عالی انگلیس شکایت کرد چرا که این تحریم ها فعالیت بانک ملت در نظام مالی انگلیس را ممنوع می کرد و از هرگونه تعامل مالی این بانک با دیگر شرکت ها جلوگیری می کرد.

روزنامه تایمز روز جمعه نوشت: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد دولت انگلیس برای پرداخت 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعیدی نژاد: پرداخت غرامت لندن به بانک ملت یک موفقیت حقوقی است

بعیدی نژاد: پرداخت غرامت لندن به بانک ملت یک موفقیت حقوقی است