مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 10:222019-10-04سياسي

برخی می خواهند حجاب را یک معضل سیاسی جلوه دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخی می خواهند حجاب و کشف حجاب را یک معضل سیاسی جلوه دهند اما این مساله اخلاقی و اجتماعی است و نباید اجازه دهیم دشمن چنین القا کند که هر کس حجاب ندارد ضدانقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، با بیان اینکه نیروی انتظامی بر روی برخی مسائل جامعه مانند حجاب باید حساسیت داشته باشد، ادامه داد: بر روی مسائلی مانند حجاب نباید بی توجه بود و یا خشونت آمیز برخورد کرد بلکه برخوردها باید منطقی، عقلانی و دلسوزانه صورت بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: اول صفر روزی است که اهل بیت(ع) وارد شام شدند و پنج صفر بنابر روایاتی روز شهادت حضرت رقیه(س) است و بر اساس احادیث اهل بیت(ع) سختی هایی زیادی در شهر شام و حکومت یزید دیده اند.

وی ادامه داد: جامعه شام آن روز جامعه ای است که تحت حکومت معاویه تربیت شده و در ظاهر یک حکومت دینی است اما در اصل یک حکومت غیردینی و طاغوتی است به همین علت مردم شام هیچ گونه آشنایی با اسلام ناب و عمیق نداشتند و تبلیغات زیادی علیه حضرت علی(ع) صورت می گرفت و ایشان را ضدصلح و ضددین معرفی کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند حجاب را یک معضل سیاسی جلوه دهند

برخی می خواهند حجاب را یک معضل سیاسی جلوه دهند