مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-04حوادث

دستگیری باند اختلاس سه و نیم میلیاردی از طریق جعل سند در بوشهر


یک باند چهارنفره اختلاس از طریق سندسازی در پروژه های دولتی در بوشهر شناسایی شد که تاکنون به 350 میلیون تومان حیف ومیل بیت المال اعتراف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس از طریق تماس های مردمی مطلع شد در یک سازمان دولتی از طریق سندسازی و دست کاری در اعداد و ارقام پروژه ها، بیت المال مورد حیف ومیل قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ابراز کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان تیمی مجرب از کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی طی چند ماه تحقیقات میدانی و بررسی های تخصصی زوایای پنهان این اقدامات مجرمانه را روشن کردند.

وی بیان داشت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد در سال های 93 و 94 در اجرای پروژه های عمرانی در دو شهر شمالی استان گروهی متقلب با سندسازی، ثبت ارقام غیرواقعی هزینه کردها، تغییر در حجم خاک برداری، خاک ریزی و فاصله محل خاک، حقوق بیت المال را به نفع خود تضییع کرده اند.

وی بابیان اینکه برخی از کارکنان خدوم و مسؤولیت شناس شاغل در این پروژه ها که پس از اطلاع از اقدام مجرمانه مدیران پروژه، موضوع را از طریق حراست و مدیران ارشد این دستگاه اجرایی اطلاع رسانی کرده بودند با تهدید به اخراج یا جابجایی محل خدمت مجبور به سکوت می شدند خاطرنشان کرد: در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند اختلاس سه و نیم میلیاردی از طریق جعل سند در بوشهر

دستگیری باند اختلاس سه و نیم میلیاردی از طریق جعل سند در بوشهر