مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 18:482019-10-03ورزشي

نفرات برتر دوومیدانی و نجات غرق خراسان شمالی مشخص شدند


نفرات برتر رقابت های آقایان و بانوان دوومیدانی خراسان شمالی به همراه تیم نجات غریق آقایان استان امروز با برگزاری رقابت های استانی مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد مسابقات انتخابی و قهرمانی استان خراسان شمالی در رشته های دوومیدانی  و نجات غریق امروز برگزار شد.

علی اصغر صابری در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات مرحله اول نهمین دوره لیگ دو و میدانی استان با حضور 64 نفر در قالب 5 تیم در مجموعه 19 شهرستان بجنورد برگزار شد.

وی در ادامه به نتایج انفرادی کسب شده اشاره کرد و افزود: کورش برات نیا، مرتضی احمدی، رضا علی آبادی، علی مرادی، امید ایزدپرست، امیر سلحشور و  رضا ربانی رتبه های برتر ماده های مختلف رقابت های استان را کسب کردند.

رییس هیات دوومیدانی با اعلام نتایج تیمی گفت: تیم بجنورد با 80 امتیاز، شیروان با 55 امتیاز دوم و داروخانه دکتر شریعتی نیا با 30 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

  آیدا رمضان زاده نیز در خصوص مسابقات بانوان دو و میدانی استان گفت: مرحله نخست  نهمین دوره لیگ دو و میدانی بانوان استان با حضور 35 نفر ورزشکار در قالب 4 تیم در 10 ماده به میزبانی مجموعه ورزشی 19 مهر شهرستان بجنورد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر دوومیدانی و نجات غرق خراسان شمالی مشخص شدند

نفرات برتر دوومیدانی و نجات غرق خراسان شمالی مشخص شدند