مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 14:342019-10-03سياسي

ناجا محبوبترین نیروی پلیس دنیاست


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مقتدر مردمی ، ولایی و الهی است که بیشترین میزان محبوبیت مردمی در بین پلیس دنیا را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع فرماندهان انتظامی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر بوشهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در هر جامعه ای که نظم و امنیت پیشرفت داشته باشد، توسعه، امید به آینده و ارتباط خوب اجتماعی و آرامش خاطر وجود خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: اگر در یک جامعه نظم و امنیت وجود نداشت، پیشرفت، کسب و کار و آرامش وجود نخواهد داشت، چون  جامعه دچار بیماری ناامنی شده است.

وی با بیان اینکه به صورت قاطعانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین نیروی پلیس در جهان است، گفت: این نیروی مردمی و الهی در نظام اسلامی در سایه ولایت و در راستای اندیشه ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد:  مایه سرفرازی و امیدواری ما هست که در بعضی از شاخص های امنیتی و انتظامی خوشبختانه در کشور از استان های برتر و توانمند هستیم که نشان از تلاش و کوشش شما مجاهدان فی سبیل الله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا محبوبترین نیروی پلیس دنیاست

ناجا محبوبترین نیروی پلیس دنیاست