مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-03سياسي

اقامه نماز جمعه در ایران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: به برکات نظام جمهوری اسلامی و تلاشهای امام راحل اکنون نماز جمعه در 1000 نقطه از کشورمان اقامه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان سلماس با بیان اینکه نماز جمعه یک نماز عادی نیست و بر هیچ نمازی همچون نماز جمعه تاکید نشده است، افزود: از برکات نظام جمهوری اسلامی و تلاشهای امام راحل (ره) است که اکنون نماز جمعه در 1000 نقطه از کشورمان اقامه می شود.

وی تصریح کرد: نصب ائمه جمعه در حوزه رهبر جامعه اسلامی است و همه امامان جمعه باواسطه یا بی واسطه با حکم و تصمیم مقام معظم رهبری نصب می شوند و هیچ فرد، گروه یا جریانی در این انتصابات دخالتی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان بااشاره به قیام عاشورا و اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی افزود: پیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) تولدی دیگر برای احیای ارزشهای اسلامی بود و اکنون پیاده روی عظیم اربعین نماد بی بدیل اعلام فرهنگ شیعه به جهانیان شده است.

وی اظهار کرد: از فعالیتها و خدمات حجت الاسلام موسوی در تربیت دینی جامعه سلماس و نیز پرورش جامعه روحانیت این شهرستان و فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شان در سطح شهرستان و استان کمال قدردانی را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جمعه در ایران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

اقامه نماز جمعه در ایران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است