مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 09:172019-10-03اقتصادي

بهترین برند 2019 با رنگ تجاری مشکی و نشان mi


شیائومی یکی از بزرگ ترین مارک های گوشی های هوشمند در چین است، اما دامنه فعالیت این کمپانی تا کجا که نرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بنگ گود، کمتر کسی هست که از هجوم قدرتمند این برند فاتح خبر نداشته باشد راستی گوشی های هوشمند شیائومی هم اکنون ویترین های انگلستان اروپا را تسخیر کرده اند و در راه لشکرکشی به ایالات متحده آمریکا در حال تدارک یک جنگ تمام عیار تجاری هستند.

تخفیف ویژه خرید شیائومی برای چشم آبی ها البته شیائومی یک جرزنی رندانه در دیار فرنگ از خود بروز داده است و آن اینکه متعهد شده است بر روی کالاهای خود بیشتر از 5 درصد سود نگیرد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که در انگلستان اروپا و حتی آمریکا قرار است تلفن هایی با چند برابر کیفیت بیشتر با همان مبلغ ثابتی که در آسیا و جاهای دیگر به فروش می رساند، ارائه کند.

به انگلستان می رویم و اسمارت فون می خریم این خبر قدری وسوسه کننده است جوری که آدم دلش می خواهد محل زندگی خود را تغییر داده تا مشمول چنین دست و دل بازی و تخفیف جالب توجه از سوی کمپانی شیائومی می شود.

البته خیلی ضروری به نظر نمی رسد چراکه ما مدل های ارزشمندی از شیائومی را در دسترس داریم و می توانیم یک تلفن ردمی نوت 7 با دوربین 41 مگاپیکسلی و باتری 4،000 میلی آمپری ظرفیت بالا تهیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین برند 2019 با رنگ تجاری مشکی و نشان mi

بهترین برند 2019 با رنگ تجاری مشکی و نشان mi