مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 07:122019-10-03اقتصادي

کاهش 50 درصدی انرژی در آسانسورها


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با رویکردهای زیست محیطی و کاهش مصرف انرژی به دانش فنی طراحی و ساخت تابلوهای فرمان میکروپروسسوری(ریزپرداز) دست یافتند و به گفته آنها کاربرد این فناوری موجب کاهش مصرف 30 تا 50 درصدی انرژی در آسانسورها می شود.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با رویکردهای زیست محیطی و کاهش مصرف انرژی به دانش فنی طراحی و ساخت تابلوهای فرمان میکروپروسسوری(ریزپرداز) دست یافتند و به گفته آنها کاربرد این فناوری موجب کاهش مصرف 30 تا 50 درصدی انرژی در آسانسورها می شود.

داود خلجی از محققان این طرح در گفت وگو با ایسنا، زمینه فعالیت های این شرکت دانش بنیان را تولید تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور دانست و گفت: در حال حاضر این شرکت با ارائه محصولات متنوع و شیوه های مدرن بازاریابی و فروش، سهم قابل توجهی از بازار داخل را در اختیار دارد و تلاش داریم در راستای تکمیل چرخه رضایت مندی مشتری در زمینه معرفی سیستم های مجهز به کنترل دور موتور VVVF نقش خود را در کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست ایفا کنیم.

وی طراحی، تولید و خدمات تابلوهای الکترونیک آسانسور را از دستاوردهای فناورانه این شرکت نام برد و ادامه داد: دانش بنیانی این شرکت بر اساس تولید و طراحی دو محصول کنترلر هوشمند و اینورتر آسانسور احراز شد و فرآیندهای طراحی نرم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی انرژی در آسانسورها

کاهش 50 درصدی انرژی در آسانسورها