موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 13:442019-10-02سياسي

تجاوز به اراضی ملی ایلام قابل گذشت نیست


اراضی ملی و منابع طبیعی جزء حقوق عامه است، با متجاوزان اراضی ملی و منابع طبیعی در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان ایلام عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: اراضی ملی و منابع طبیعی جزء حقوق عامه است و هر جایی که تعرض و تجاوزی صورت گیرد دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کرده و دستور به تعقیب صادر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا حافظ انفال و اموال دولتی است، افزود: مشخص کردن حدود اراضی ملی سبب جلوگیری تجاوز به عرصه های ملی و منابع طبیعی می شود و چنانچه تخلفی در این راستا صورت گیرد افراد خاطی به راحتی شناسایی و با آنان برخورد می شود.

رییس کل دادگستری استان بیان کرد: تجاوز به اراضی ملی ومنابع طبیعی قابل گذشت نیست و دستگاه قضایی با متخلفان در چارچوب قانون با قاطعیت وسرعت برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: در راستای ارائه خدمات بیشتر به زوار سیدالشهدا در ایام منتهی به اربعین حسینی یک شعبه دادسرا و یک شعبه دادگاه و همچنین پزشکی قانونی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی مستقر می شوند.

دهقانی اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان موارد ضروری و لازم را در جهت ارائه خدمت بهتر و ایجاد نظم و امنیت و انجام وظایف در باب ضابط بودن به نیروی انتظامی یادآوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به اراضی ملی ایلام قابل گذشت نیست

تجاوز به اراضی ملی ایلام قابل گذشت نیست