مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 13:322019-10-02بين الملل

تاجیکستان میزبان سومین نشست وزرای گردشگری «اکو»


سومین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی «اکو» به میزبانی تاجیکستان در شهر «خجند» این کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سومین دور نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی روزهای 3 و 4 اکتبر به میزبانی تاجیکستان در شهر خجند استان سغد این کشور برگزار می شود.

در چارچوب این نشست همچنین پنجمین نشست کارشناسان ارشد در زمینه گردشگری کشورهای اکو برگزار و بیانیه و سخنرانی های کشورهای شرکت کننده ارائه می شود.

سپس پیش نویس دستور کار سومین و تصمیمات دومین دور اجلاس وزرای کشورهای عضو اکو، برنامه اقدامات در زمینه گردشگری، بروزرسانی و معرفی برنامه اقدام در زمینه اکوتوریسم در منطقه اکو، پروژه استراتژی منطقه ای اکوتوریسم، طرح های جدید گردشگری، انتخاب پایتخت گردشگری اکو، گسترش همکاری کشورهای عضو در زمینه گردشگری پزشکی، روادید توریستی، شبکه اپراتورهای توریستی اکو، تدوین اعلامیه خجند، برگزاری اجلاس بعدی، تایید پروژه سومین اجلاس وزرای گردشگری و سایر مسائل مرتبط با گردشگری در کشورهای عضو اکو مورد بررسی شرکت کنندگان این اجلاس قرار می گیرد.

منطقه اکو که با جمعیت حدود 450 میلیون نفری بیش از 8 میلیون متر مربع از مرکز تا جنوب و جنوب غربی آسیا را در بر می گیرد به زیبایی های طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان میزبان سومین نشست وزرای گردشگری «اکو»

تاجیکستان میزبان سومین نشست وزرای گردشگری «اکو»