مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 13:002019-10-02سياسي

با امضای تفاهم نامه و به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و کازان


لیانا پرواز نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام آژانس لیانا پرواز، با امضای تفاهمنامه بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم کازان روسیه و به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و کازان روسیه، لیانا پرواز به عنوان نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران انتخاب شد.

با تفاهمنامه ای که بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم کازان روسیه (مهم ترین نهاد گردشگری در شهر کازان) امضا شد، این آژانس مسافرتی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان روسیه در ایران، انتخاب شد.

امامی مدیرعامل لیانا پرواز با اعلام این خبر افزود: با امضای این تفاهمنامه، دپارتمان گردشگری شهرداری تاتارستان و سایر سازمان های دولتی تاتارستان موظف به همکاری در جهت تحقق مفاد این تفاهم نامه شدند.

به گفته امامی این قرارداد شامل دو قسمت است که در قسمت اول، ظرفیت های گردشگری و هتل های کازان به فعالان صنعت گردشگری ایران معرفی می شود و در مرحله دوم ظرفیت های گردشگری کشورمان به فعالان صنعت گردشگری تاتارستان معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد سفرهای ایرانیان به کازان، گرفتن به ایرانیان و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری ایران به شهروندان کازان و همکاری های علمی- آموزشی به منظور افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با امضای تفاهم نامه و به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و کازان

با امضای تفاهم نامه و به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و کازان