مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 10:032019-10-02فرهنگي

جدیدترین آمار فروش سینمای ایران با محدویت های سنی


با شروع اکران های پاییز، سینمای ایران با گذشت 10 روز از مهرماه و نمایش چند فیلم جدید روی پرده سینما توانسته بیش از چهار میلیارد تومان فروش داشته باشد و بیش از 300 هزار نفر مخاطب جذب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس اطلاعات و آمار درج شده در سامانه فروش سینمای ایران، فیلم پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان که اکران خود را از سوم مهرماه آغاز کرده و با محدودیت سنی 15+ سال روی پرده رفته است، تا امروز 124 و نیم میلیون تومان فروش داشته و بیش از 9هزار مخاطب به سینما جذب کرده است.

از مجموع فروش این فیلم سهم تهران 93 میلیون تومان بوده است.

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز2 / رد خون ساخته محمد حسین مهدویان که از سوم مهرماه روی پرده رفته و با محدودیت سنی بالای 12 سال نمایش خود را آغاز کرده تا امروز پس از گذشت یک هفته اکران، یک میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته و 813 میلیون تومان سهم سینماهای تهران بوده است.

این فیلم سینمایی که اولین نمایش خود را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر داشته در حال حاضر در 162 سینما در تهران و شهرستان نمایش دارد.

فیلم مستند آبی به رنگ آسمان به کارگردانی امیر رفیعی که مروری بر تاریخ باشگاه استقلال ایران از زمان تاسیس تا امروزش است، با شروع اکرانش از سوم مهرماه تا امروز 12 و نیم میلیون تومان فروش داشته و تنها در 17 سالن سینمایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش سینمای ایران با محدویت های سنی

جدیدترین آمار فروش سینمای ایران با محدویت های سنی