مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 08:582019-10-02سياسي

آموزش های پیش از ازدواج زوج های دانشجو در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد


رییس دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: براساس آمار زوجینی که قبل از ازدواج آموزشهای لازم را دریافت کردند نسبت به سایرین درصد کمتری با چالش جدایی روبرو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دکتر طباطبایی، با اشاره به اینکه ساعت آموزش های قبل از ازدواج از دو ساعت به شش ساعت تغییر کرده است، بیان کرد: در بیانیه گام دوم رهبرمعظم انقلاب به دو موضوع اساسی اشاره شده است که افتخار به 40 سالگی انقلاب اسلامی و امید به آینده و توجه ویژه به جوانان در ایجاد تمدن اسلامی از آن جمله است.

وی با تاکید براینکه با توجه به اهمیت تمدن اسلامی رویکرد کشور متوجه مسئله ازدواج جوانان می شود، ابراز کرد: متاسفانه در حال حاضر ازدواج به جای اینکه موجب تحکیم بنیان خانواده و رشدو بالندگی فرد شود به خاطر فضای اجتماعی دچار آ سیب شده است.

دکتر طباطبایی با بیان اینکه علت عمده فروپاشی خانواده ها نبود آموزش های پیش از ازدواج است، بیان کرد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ویژه برنامه هایی در خصوص آموزش مخاطبین دانشگاهی برای ورود به فضای زندگی متاهلی الگوی سایر دانشگاه ها شده است.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت شماره یک و دو به 7 هزار زوج آموزش های اختیاری ارائه کرد که با استقبال خوبی از سوی زوجین روبرو شد، ادامه داد: برحسب مطالبه مخاطبان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های پیش از ازدواج زوج های دانشجو در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد

آموزش های پیش از ازدواج زوج های دانشجو در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد