مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 08:202019-10-02اقتصادي

جریمه 2 درصدی پزشکان متخلف بازدارنده است؟


طبق اعلام سازمان امور مالیاتی 65 درصد از پزشکان دستگاه کارتخوان ندارند که برای برخورد با آنها جریمه دو درصدی تعیین شده و برای نخستین بار است که قرار شده اجرا شود که به اعتقاد یک اقتصاددان، - به دلیل جدید بودن این جریمه، برای قضاوت درباره تاثیرگذار بودن یا نبودن آن باید کار کارشناسی دقیقی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین آماری که توسط محمد مسیحی - معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی - از ثبت نام دستگاه های کارتخوان مالیاتی توسط پزشکان ارائه داده است تا پایان مهلت تعیین شده فقط 35 درصد از پزشکان به این قانون تن داده اند.

جریمه ای که سازمان امور مالیاتی برای این تخلف آشکار از قانون تعیین کرده است، دو درصد از مجموع درآمد پزشکان در طول یک سال است.

به نظر می رسد که 65 درصد از پزشکانی که در طرح سامانه های فروش(کارتخوان هوشمند) ثبت نام کرده اند خیلی این جریمه را جدی نگرفته اند.

این مساله باعث می شود این ایده در ذهن شکل بگیرد که احتمالا جریمه تعیین شده برای پزشکان به اندازه کافی سنگین نبوده است که اغلب آنها به این جریمه بی اعتنایی کرده اند؛ با این حال یک کارشناس مالیاتی با اشاره به جدید بودن این جریمه و این قانون معتقد است که باید منتظر ماند و با انجام کارشناسی دقیق دید که آیا جریمه تعیین شده بازدارنده خواهد بود ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 2 درصدی پزشکان متخلف بازدارنده است؟

جریمه 2 درصدی پزشکان متخلف بازدارنده است؟