مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 12:532019-09-29فرهنگي

«فوق لیسانسه ها» به ژاندارمری رسیدند/ قصه سریال را به خارج از تهران نمی بریم


رضا جودی، تهیه کننده فق لیسانسه ها درباره تصویربرداری این سریال تلویزیونی و روند تولید آن به خبرنگار فرهنگی خبرگزای دانشجو گفت: ما حدد پنج ماه است که به شکل ممتد و بدون وقفه مشغول تصویربرداری هستیم و تا چند ماه دیگر نیز ضبط سریال ادامه خواهد داشت.

- فوق لیسانسه ها به ژاندارمری رسیدند/ قصه سریال را به خارج از تهران نمی بریم رضا جودی گفت: در حال حاضر سکانس هایی از فوق لیسانسه ها را در لوکیشن های خیایانی واقع در شهرک ژاندارمری جلوی دوربین برده ایم.

البته نیازی به رفتن گروه به لوکیشن های خارج از تهران نداریم، چون سراسر داستان در همین تهران می گذرد رضا جودی، تهیه کننده فق لیسانسه ها درباره تصویربرداری این سریال تلویزیونی و روند تولید آن به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: ما حدد پنج ماه است که به شکل ممتد و بدون وقفه مشغول تصویربرداری هستیم و تا چند ماه دیگر نیز ضبط سریال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عوامل سریال فوق لیسانسه ها و خصوصا جمع بازیگران ما همچنان به بازی شان ادامه می دهند، و نه بازیگری از گروه جدا و نه بازیگر تازه ای به ما اضافه خواهد شد؛ از این بابت که بعید می دانم قصه نیازمند بازیگر چهره دیگی باشد.

جودی در عین حال اعلام کرد؛ در حال حاضر سکانس هایی از این سریال تلویزیونی، را در لوکیشن های خیایانی واقع در شهرک ژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فوق لیسانسه ها» به ژاندارمری رسیدند/ قصه سریال را به خارج از تهران نمی بریم

«فوق لیسانسه ها» به ژاندارمری رسیدند/ قصه سریال را به خارج از تهران نمی بریم