مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 11:332019-09-29اقتصادي

ارز آوری با پرِ شتر مرغ د اصفهان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: ارزش صادرات فرآورده های دامی در شش ماهه اول سال جاری در استان، 11 میلیون دلار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام موحدی امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رییس شبکه دامپزشکی شهرستان، با اعلام ارز آوری برای اولین بار در اصفهان با پرِ شتر مرغ، اظهار کرد: نگاه ویژه به دامپزشکی و توجه داشتن به مباحث سلامت غذا با منشأ دامی در استان بسیار حائز اهمیت است و می تواند اقتصاد را برای فعالان این حوزه دگرگون کند.

وی افزود: دامپزشکی نقش مؤثری در امنیت غذایی مردم ایفا می کند و در همین راستا تمام عملیات فنی از قبیل واکسیناسیون دام ها، شناسایی و حذف دام های آلوده توسط این شبکه به خصوص در مناطق عشایری چادگان با جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر انجام می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به وضعیت بهداشتی نگهداری دام و طیور در ساختمان ها و اماکن مسکونی اشاره کرد و آن را تهدیدی برای بهداشت و سلامت عمومی جامعه دانست و افزود: قصور و یا سهل انگاری ناخواسته در این زمینه، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت آحاد جامعه از طریق انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام شود.

موحدی گفت: ارزش صادرات فرآورده های دامی در شش ماهه اول سال جاری 11 میلیون دلار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز آوری با پرِ شتر مرغ د اصفهان

ارز آوری با پرِ شتر مرغ د اصفهان