مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 09:582019-09-29اقتصادي

پزشکان به ناحق مورد هجمه قرار گرفته اند


رییس سازمان نظام پزشکی بوشهر می گوید: شفاف ترین قشر برای پرداخت مالیات پزشکان هستند، و میزان درآمد پزشکان کاملاً رصد مالیاتی می شود، پزشکان معترض هجمه به وجود آمده هستند و نظام پزشکی نیز در حال بررسی موضوع است.

- دکتر سید حسن معینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح جدید الزام استفاده از پایانه فروشگاهی عنوان کرد: 16 درصد از پزشکان استان بوشهر در این طرح ثبت نام کرده اند، با این حال باید اعتراضات صنفی پزشکان و دلایل این قشر را بررسی شود، پزشکان همیشه مالیات را پرداخت می کرده اند و معتقدند که به ناحق مورد هجمه قرار گرفته اند.

وی در توضیح اینکه میزان درآمد پزشکان کاملاً رصد مالیاتی می شود، گفت: کاملا مشخص است که پول ها از اداره بیمه می آید، تعداد مریض ها نیز مشخص است و پول برگه های بیمه تا زمانی که مالیات از آن کسر نشود پرداخت نمی شود.

رییس سازمان نظام پزشکی بوشهر تاکید کرد: شفاف ترین قشر برای پرداخت مالیات پزشکان هستند، چه پزشکانی که حقوق می گیرند و چه آنها که مطب دارند و یا به اتاق عمل می روند ابتدا مالیات کسر می شود و بعد حق الزحمه ایشان پرداخت می شود.

منتها در این میان تعداد خیلی کمی، شاید در حدود یک یا دو درصد پزشکان کارتخوان ندارند –این در حالی است که بالای 98 درصد پزشکان دارای کارتخوان هستند- و این موضوع قابل رصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان به ناحق مورد هجمه قرار گرفته اند

پزشکان به ناحق مورد هجمه قرار گرفته اند