مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 01:182019-09-28بين الملل

آمریکا تمام شرکت کنندگان همایش افق نو را تهدید کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نادر طالب زاده دبیر همایش افق نو که این روزها در بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود، در گفتگو با پایگاه خبری بیروت تایم، - طالب زاده تاکید کرد که آمریکا با تمام مهمانانی که به این اجلاس دعوت شده اند، تماس گرفته و آن ها را تهدید کرده که در این کنفرانس حضور نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نادر طالب زاده دبیر همایش افق نو که این روزها در بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود، در گفتگو با پایگاه خبری بیروت تایم، اهمیت برگزاری این کنفرانس در لبنان و اهمیت مناقشات انجام شده در این زمینه را مورد بررسی قرار داد.

این کنفرانس که در آن تعدادی از نخبگان اروپایی، غربی و آمریکایی شرکت داشتند، به گفته طالب زاده در مکان مناسب خود یعنی بیروت برگزار می شود.

وی به تاریخ تحریم این کنفرانس و شخصیت های شرکت کننده در آن توسط دولت آمریکا اشاره کرده و گفت که این اتفاق بدون ارائه هیچ گونه دلیل حقوق بشری و تنها با طرح این ادعا که همایش مذکور بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صورت گرفت.

این در حالی است که نویسندگان و فعالان مسائل سیاسی در آمریکا و اروپا، موضوع تاثیر اسراییل بر دولت آمریکا را در این اجلاس مورد مناقشه و بررسی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تمام شرکت کنندگان همایش افق نو را تهدید کرده است

آمریکا تمام شرکت کنندگان همایش افق نو را تهدید کرده است