مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 11:482019-09-28سياسي

حمایت نخستین نماینده جمهوری خواه از تحقیقات استیضاح ترامپ / یک بام و دو هوای پنس


رروزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی افشا کرد که مایک پنس، معاون ترامپ از جمله کسانی بوده که به وی پیشنهاد کرده جزییات مکالمه اش با رییس جمهور اوکراین را منتشر نکند، - این در حالی است که هر روز برتعداد کسانی که خواهان تحقیقات درباره این مکالمه و حتی استیضاح رییس جمهور در این رابطه هستند، افزوده شده و این درخواست ها به هم حزبی های جمهوری خواه ترامپ نیز کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وال استریت ژورنال در گزارش خود آورده است: پنس بطور علنی از انتشار گزارش مکالمه ترامپ با زلنسکی، رییس جمهور اوکراین استقبال کرده اما در خفا و بطور خصوصی به او توصیه کرده که این کار را نکند.

پنس گفته بود که متن تماس ترامپ بیگناهی او را بطور کامل ثابت می کند .

رییس جمهور کار خطایی انجام نداده است با یک رهبر دیگر جهان مکالمه داشته و درباره مساله ای صحبت کرده که در رابطه با تقویت روابط با اوکراین بوده است.

این در حالی است که هر روز بر تعداد کسانی که خواستار تحقیقات شفاف درباره این مکالمه هستند افزوده می شود و این درخواست حتی به حزب جمهوری خواه ترامپ نیز کشیده شده است.

مارک آمودی، نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا به خبرنگاران گفت، به استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا رای مثبت نخواهد داد اما در خصوص ارتباط او با اوکراین ابراز نگرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نخستین نماینده جمهوری خواه از تحقیقات استیضاح ترامپ / یک بام و دو هوای پنس

حمایت نخستین نماینده جمهوری خواه از تحقیقات استیضاح ترامپ / یک بام و دو هوای پنس