مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مهر 1398 ساعت 09:482019-09-27ورزشي

معرفی فرماندار جدید شهرستان فسا


طی آیینی با حضور معاون سیاسی استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس و امام جمعه فسا، با تکریم خدمات فرماندار سابق، فرماندار جدید شهرستان فسا معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس، امام جمعه فسا و روسای ادارات آن شهرستان، ضمن قدردانی از فرماندار سابق، حسین آرگیو به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا معرفی شد.

جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی خواستار پیگیری پروژه های سد تنگ خمار، تکمیل جاده فسا - داراب و فسا – خرامه، آب رسانی از سد رودبال، سالن ورزشی، 16زمین مینی فوتبال و زمین چمن ورزشگاه انقلاب از سوی فرماندار جدید شد.

معاون سیاسی استانداری فارس نیز با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: ستاد انتخابات استان تشکیل شده است و با برنامه ریزی اصولی امیدواریم انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

احمد احمدی زاده یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید را بیمه سلامت همگانی اعلام و اضافه کرد: این طرح از سال 93 آغاز شد و اکنون 10 میلیون جمعیت فاقد بیمه را به شکل رایگان تحت پوشش قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرماندار جدید شهرستان فسا

معرفی فرماندار جدید شهرستان فسا