مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 20:032019-09-26بين الملل

موسوی: لندن بجای متهم سازی دیگران، بر متحد جنگ طلب خود فشار آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهامات تکراری اخیر وزیر خارجه انگلیس اظهار داشت: انگلیس به جای سیاه نمایی علیه دیگران، - سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: لندن می بایست بجای متهم سازی دیگران، بر متحد جنگ طلب خود فشار آورد تا هر چه سریعتر جنگ ویرانگر را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهامات تکراری اخیر وزیر خارجه انگلیس اظهار داشت: انگلیس به جای سیاه نمایی علیه دیگران، از خباثت و شیطنت در مسائل منطقه و فروش اسلحه به متجاوزان یمن و مشارکت در جنایت علیه بشریت که به تایید سازمان ملل متحد نیز رسیده است، دست بردارد.

موسوی با اشاره به شتاب و پیشدستی انگلیس در متهم سازی بدون سند و مدرک ایران به دخالت در حادثه آرامکو در اولین لحظات وقوع آن را امری مسبوق به سابقه دانست و افزود: حمایت انگلیس از طرف متجاوز در جنگ یمن، هیچ دلیلی برای پذیرش ادعای واهی و یکطرفه وزیر خارجه آن کشور نزد افکار عمومی باقی نمی گذارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی حمایت سیاسی و تسلیحاتی انگلیس از عربستان در جنگ یمن را از عوامل اصلی ادامه این تجاوز و کشتار دانست و افزود: لندن می بایست بجای متهم سازی دیگران، بر متحد جنگ طلب خود فشار آورد تا هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: لندن بجای متهم سازی دیگران، بر متحد جنگ طلب خود فشار آورد

موسوی: لندن بجای متهم سازی دیگران، بر متحد جنگ طلب خود فشار آورد