مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 17:032019-09-26اقتصادي

افراد دارای معلولیت سه برابر افراد عادی مشکل اشتغال دارند


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این که مشکلات متعددی در زمینه ی اشتغال زایی ناشنوایان در استان وجود دارد، گفت: علی رغم این که مشکل اشتغال ناشنوایان در استان با حمایت کارآفرینان تاحدودی حل می شود ولی همچنان در این زمینه مشکل داریم؛ - در حال حاضر افراد دارای معلولیت سه برابر افراد عادی در استان مشکل اشتغال دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن ارشدزاده در نشست با تشکل های مردم نهاد ناشنوایان استان به مناسبت هفته ناشنوایان، با بیان این که طبق آمار و اطلاعات 27هزار نفر ناشنوای مطلق، نیمه شنوا و کم شنوا در استان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 15 هزار نفر خدمات مستمر بهزیستی را دریافت می کنند، سال گذشته کمک هزینه ای از سوی بهزیستی به 55 هزار نفر معلول استان پرداخت شد.

وی با اشاره به ارائه ی خدمات تخصصی بهزیستی در استان به ناشنوایان، گفت: هفت مرکز آموزشی، توانبخشی و تخصصی کودک و خانواده ی ناشنوا در استان وجود دارد که خدماتی به ناشنوایان ارائه می دهند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به گران قیمت بودن دستگاه حلزون، دولت این دستگاه را خریداری کرده و به صورت رایگان در اختیار ناشنوایان قرار می دهد، از سال گذشته تاکنون کمک هزینه برای کاشت دستگاه حلزون122 کودک در استان از سوی بهزیستی پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد دارای معلولیت سه برابر افراد عادی مشکل اشتغال دارند

افراد دارای معلولیت سه برابر افراد عادی مشکل اشتغال دارند