مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 13:082019-09-26سياسي

خانواده پاسدار باید الگوی ایمان و تقوا باشد


فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اهمیت رسالت همسران و فرزندان پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد که خانواده یک پاسدار باید مظهر و الگوی ایمان و تقوا در جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تنویر، سردار سرتیپ سید هاشم غیاثی در همایش بصیرتی-سیاسی همسران و خانواده های پاسداران انقلاب اسلامی در فارس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته بهترین فرصت برای بازخوانی فرهنگ مقاومت، حماسه های رزمندگان اسلام، شرح ابعاد مختلف ایثارگری و بازخوانی سیره زندگی شهدای دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدای نوجوان و جوان دفاع مقدس در دامان مادران و پدران مومن و انقلابی پرورش یافته اند، گفت: بدون شک ایثار و نقش تاثیرگذار مادران مومن و خانواده های شهدا در تربیت شخصیت انقلابی فرزندانشان و حمایت های معنوی همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران از رزمندگان اسلام در موفقیت های دوران دفاع مقدس غیرقابل چشم پوشی است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت وقت گذاری پاسداران برای رسیدگی به امور خانواده و فرزندان و کمک به همسرانشان در امور خانه، گفت: نهاد سپاه محدود به کارمندان و پایوران آن نیست و مجموعه خانواده های پاسداران به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده پاسدار باید الگوی ایمان و تقوا باشد

خانواده پاسدار باید الگوی ایمان و تقوا باشد