مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 15:182019-09-25سياسي

افزایش سواد رسانه ای شکاف بین نسلی را کاهش می دهد


مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: سواد رسانه ای از ضروریات عصر جدید است و مردم باید به این علم برسند که با آموزش سواد رسانه ای می توانند شکاف بین نسلی را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید پورایمانی، مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین، در نشست خبری که در حاشیه بازدید از استارت آپ فعال در حوزه سواد رسانه ای، ظهر امروز در مرکز فناوری و واحدهای رشد قزوین برگزار شد، با اشاره به این که حمایت از استارت آپ های نوپا از وظایف و رسالت مراکز دیجیتال است، گفت: ما معتقد هستیم که استارت آپ های تأثیرگذار و ثمربخش همواره باید موردحمایت قرار بگیرند، این امر موضوع مهمی است که مرکز دیجیتال قزوین به صورت جدی در این حوزه وارد شده است.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین اظهار کرد: در این میان حمایت رسانه ها از استارت آپ ها دارای اهمیت است، اگر رسانه حامی و جریان ساز نباشد قطعاً استارت آپ ها موفقیت چشمگیری نخواهند داشت، رسانه ها به صورت ناخودآگاه اثربخشی مطلوب و یا نامطلوب دارند.

وی بیان کرد: ارائه حجم بالایی از اطلاعات توسط رسانه ها و فضای مجازی و دسترسی نامحدود مردم به اطلاعات باعث افزایش آسیب پذیری شده است، درواقع در کشور ما محدودیت دسترسی به اطلاعات وجود ندارد و کودک پنج ساله و 10 ساله به همان اطلاعاتی دسترسی دارند که بزرگ سالان به آن دسترسی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد رسانه ای شکاف بین نسلی را کاهش می دهد

افزایش سواد رسانه ای شکاف بین نسلی را کاهش می دهد