مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 13:032019-09-25سياسي

انتخاب دزفول به عنوان پایلوت در طرح «مهر و میراث»


مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل‎های مردم‎نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در شهرستان دزفول از انتخاب این شهر به همراه کاشان و رامسر به عنوان پایلوت در طرح گردشگری مهر و میراث خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کمیسیون مهر و میراث باحضور مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل‎های مردم‎نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده امور شهرداری‎های کشور، شهردار دزفول، رییس ومسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی دزفول، نمایندگانی از انجمن‎های مردم‎نهاد و جمعی از مدیران استانی و محلی در محل دفتر شهردار دزفول برگزار شد.

در این نشست مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل‎های مردم‎نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: راه‎اندازی کمیسیون مذکور به دنبال امضای تفاهم‎نامه‎ای در سال 1395 میان وزیر کشور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف تقویت و توسعه مدیریت بافت‎های تاریخی و فرهنگی و ایجاد زیرساخت‎های گردشگری است.

جلال تاجیک در ادامه تقویت و جایگاه مدیریت شهری و روستایی در توسعه گردشگری، حفظ و احیای بافت‎ها و عناصر ارزشمند تاریخی، فرهنگی و طبیعی، ایجاد زیرساخت‎های طبیعی برای توسعه گرشگری روستایی، ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه و استفاده از ظرفیت‎های بخش‎های تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دزفول به عنوان پایلوت در طرح «مهر و میراث»

انتخاب دزفول به عنوان پایلوت در طرح «مهر و میراث»