مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 15:332019-09-24اجتماعي

نواختن زنگ گردشگری در مدارس جویبار


رییس اداره میراث فرهنگی و گرشگری جویبار از نواختن زنگ گردشگری در یکی ازمدارس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صاحب دهشت در مراسمی به مناسبت هفته گردشگری با نواختن زنگ گردشگری در یکی از مدارس این شهرستان اظهار کرد: برای توسعه بوم گردی و گردشگری جویبار این طرح در مدارس اجرا شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این شهرستان در بحث اقامتگاههای بوم گردی که ساده ترین و ارزانترین راه دسترسی به کسب درآمد است، با مشکل مواجه شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی و گرشگری جویبار خاطرنشان کرد: جهت توسعه بومگردی و بازدید از وضعیت موجود در این شهرستان بازدیدی به اتفاق دهیاران، روسای شوراهای روستاهای منتخب و بخشداران از واحد بومگردی مینسی در منطقه لفور سوادکوه شمالی انجام شد .

دهشت گفت: روستاهایی مورد توجه بومگردی قرار گرفته که بافت روستایی اش کمترین مداخله و میزان ساخت ویلاهای مدرن را داشته یا در جوار آبندان ها است.

وی بااشاره به اینکه شهر جویبار به شهر پل های تاریخی معروف شده است، افزود: پل آزان، سیکاپل، فوتم، جمعه بازار و خشت پل در این شهرستان از جمله پل های تاریخی محسوب می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی و گرشگری جویبار بابیان اینکه 22 اثر تاریخی ملی ثبت شده در جویبار وجود دارد، خاطرنشان کرد: 12 تپه و محوطه باستانی، 5 پل تاریخی و 5 سقانفار و تکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ گردشگری در مدارس جویبار

نواختن زنگ گردشگری در مدارس جویبار